Etički kodeks

Prijavljivanje etičkih prekršaja

Jedan od ciljeva etičkih propisa je da ohrabri dobrovoljno praćenje propisanog ponašanja i da se poveća svest i opšte prihvatanje etičkih pravila. Kako bismo ostvarili ove ciljeve, važno je da u okviru Banke diskutujemo i razgovaramo o etičkim pitanjima i slučajevima. U slučaju da se sumnja na etički prekršaj, naš zajednički interes je da lice kod kojeg se javila sumnja, odnosno koje je uočilo prekršaj taj prekršaj prijavi. Etički prekršaji se mogu prijaviti na sledeći način:

Naknade

Važno

Prijave etičkog prekršaja mogu biti podnete usmeno i pismeno.

 


Usmene prijave etičkog prekršaja mogu biti podnete:

  • lično, u toku radnog vremena u Direkciji za kontrolu usklađenosti poslovanja i bezbednost Banke;
  • između 8 i 16 časova od ponedeljka do petka, putem telefona za etička pitanja (021 48 00 865).

Pisane prijave etičkog prekršaja mogu biti podnete:

  • poštom, na adresu Direkcije za kontrolu usklađenosti poslovanja i bezbednost Banke (Trg slobode 5, 21000 Novi Sad.)
  • e-mailom na etickapitanja@voban.rs