Vojvođanska banka na konferenciji iz oblasti korporativne odgovornosti "CSR Srbija 2019"

petak, 31. maj 2019.

 

Vojvođanska banka, kao jedan od sponzora i ove godine je podržala najveću konferenciju iz oblasti korporativne odgovornosti "CSR Srbija 2019". Konferenciju je otvorio Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine, a prisutnima se obratila i Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti.

konferencija

Tom prilikom predstavnica banke, Milica Babić, zaduzena za CSR poslovanje imala je priliku da tokom panela "Lideri društvene odgovornosti: Izazovi za 3. deceniju 21.veka" predstavi sve veće realizovane projekte, strategiju banke u ovoj oblasti, kao i planove za naredni period.

Ona je istakla da je strateško opredeljenje Vojvođanske banke ostvarivanje socio-ekonomskog razvoja, što znači postizanje ekonomskog rasta uporedo sa uvećanjem pozitivnog socijalnog uticaja u široj društvenoj zajednici. Ona je upoznala prisutne sa principima poslovanja Banke u segmentu korporativne odgovornosti, a to su sistematičan pristup, negovanje dugoročnih partnerstava i kontinurano bavljenje izabranih temama.

konferencija

Podsetila je na veće realizovane projekte Vojvođanske banke kao sto su "Odgovorno u zajednici"(podrška formalnim i neformalnim vidovima edukacije dece i odraslih i podrška inovativnim projektima iz oblasti poljoprivrede), "Odgovorno u kulturi" (saradnja sa Galerijom Matice srpske), stratesko partnerstvo sa Olimpijskim komitetom Srbije, volonterske inicijative zaposlenih, mentorska podrška za decu iz hraniteljskih porodica, kao i projekte usmerene na unapređenje kvaliteta života osoba sa oštećenjima sluha. Istakla je i da banka duboko veruje da je osnaživanje saradnje između državnog, privrednog i civilnog sektora najbolji način da se društveno odgovorni projekti realizuju na sveobuhvatan i kvalitetan način. Milica Babić je prenela i uverenje banke da je redovno izveštavanje o realizovanim projektima kao i razmena iskustava i primera dobre prakse siguran način da se i drugi privredni akteri podstaknu i motivišu da implementiraju korproativnu odgovornost u svoje svakodnevno poslovanje.

Svi učesnici panela složili su se da je uključivanje zaposlenih u postizanje ciljeva iz oblasti održivosti poslovanja od izuzetne vaznosti. Kao naročito važna istaknuta je neophodnost veće medijske podške koja bi doprinela boljem i širem razumevanju ovog biznis koncepta i svih benefita koje njegova primena donosi kompaniji i široj lokalnoj zajednici.