Prigovori
Želimo da čujemo sve vaše sugestije, pohvale, mišljenja, ali i prigovore, jer naš cilj jeste da vi budete zadovoljni našim uslugama i proizvodima. Skrenite nam pažnju na ono što možemo da ispravimo i unapredimo ili nam recite kako da dopunimo svoju ponudu, a mi ćemo pažljivo razmotriti sve što nam sugerišete - zato što verujemo jedni drugima!
Prigovore na rad i postupanje Banke možete podneti i putem telefona na brojeve telefona:
- 0800 23 23 22, poziv je besplatan za sve korisnike fiksnih i mobilnih mreža u Republici Srbiji,
- +381(0)21 421 077, za pozive iz inostranstva.
Po primljenom prigovoru, Banka će izvršiti proveru navoda i odgovoriti pošiljaocu u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, odnosno u roku od 30 dana u izuzetnim slučajevima.
Brošuru „Otvorena vrata“ možete preuzeti OVDE
Politiku Vojvođanske banke o upravljanju prigovorima možete preuzeti OVDE.
Obaveštenje o privatnosti i obradi podataka o ličnosti za podnosioce prigovora možete preuzeti OVDE.