home

Prigovori

Želimo da čujemo sve vaše sugestije, pohvale, mišljenja, ali i prigovore, jer naš cilj jeste da vi budete zadovoljni našim uslugama i proizvodima. Skrenite nam pažnju na ono što možemo da ispravimo i unapredimo ili nam recite kako da dopunimo svoju ponudu, a mi ćemo pažljivo razmotriti sve što nam sugerišete - zato što verujemo jedni drugima!

Prigovore na rad i postupanje Banke, moguće je podneti u pisanoj formi u svim filijalama Banke, putem pošte, putem elektronske forme u nastavku, odnosno elektronskom poštom na e-mail adresu prigovori@voban.rs.

 

Prigovore na rad i postupanje Banke možete podneti i putem telefona na brojeve telefona:

  • 0800 23 23 22, poziv je besplatan za sve korisnike fiksnih i mobilnih mreža u Republici Srbiji,
  • +381(0)21 421 077, za pozive iz inostranstva.

Po primljenom prigovoru, Banka će izvršiti proveru navoda i odgovoriti pošiljaocu u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, odnosno u roku od 30 dana u izuzetnim slučajevima.

Ukoliko Banka ne pruži odgovor u navedenom roku ili istim niste zadovoljni, moguće je obratiti se pritužbom Narodnoj banci Srbije, Sektor za zaštitu korisnika finansijskih usluga Poštanski fah 712 ili na e-mail adresu zastita.korisnika@nbs.rs

 

Brošuru „Otvorena vrata“ možete preuzeti OVDE

Politiku Vojvođanske banke o upravljanju prigovorima možete preuzeti OVDE.